{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 13 Oct 2015
《Playboy》,同《龍虎豹》一樣,大家細細個就聽過,但從來未拎過上手,感受一下啲叔父口中第一次見裸女嘅悸動!但如果你想重溫呢份當年情就要快啦!因為《Playboy》啱啱宣佈由黎緊嘅2016年3月號開始,就唔會再刊登任何裸女照!請注意,係「任何」,即係無論封面封底,內頁定跨頁通通都會變成三點不露!

第一期《Playboy》封面係瑪麗蓮夢露


一切嘅原因,就係「時化變」啦。《Playboy》話62年前創立之時,美國正處於非常保守嘅年代,但咁多年黎過去,無論文化同政治環境都已經有好多不同。佢哋嘅總裁Scott Flanders接受《紐約時報》訪問指現時「人們與任何他們想像得到的性愛畫面只是一Click之隔,而且還不用錢。」事實上即使《Playboy》除咗裸女之外仲有大量有質素嘅內容(如人物訪問、小說等等),網上資訊嘅興起,對其一樣有重大影響,《Playboy》銷量由1975年嘅560萬本,跌到近年嘅80萬本,單單美國市場每年就蝕緊300萬美金。大多其他成人雜誌只能在「專門店」出售。而《Playboy》的「宿敵」《閣樓》早年決定以「甜上加甜」黎應對,結果銷量不升反跌。


《Playboy》就用另一個方法殺出一條路。由上年開始佢哋網站就已經率先「去裸化」,成為一個「PG家長指引」嘅「男人網」(謎之聲:咁熟口面嘅又會…),縱然繼續會有性感女郎出現,但就唔會再係18禁嘅等級,內容亦會以風趣幽默、文化、夜生活等等為主,結果瀏覽量由每月400萬翻咗四翻變成1600萬,平均讀者年齡由47歲降至30歲。網站嘅轉型成功令到《Playboy》決心改革埋雜誌版。

最新一期嘅《Playboy》,睇多兩眼啦,此情不再架啦(via bootymotiontv)


簡單啲黎講,就係明年2月開始(3月號係2月出),《Playboy》就會變得比較同某個香港著名男士網站好似樣啦…(應該係,除非唔係)
Playboy.com
從邀請函嘅圖片嚟睇,今次發布會主角似乎係全新iPad及Apple Pencil,各位果迷請拭目以待!
tech
【科技】Apple宣布5月7日舉行發布會!新iPad及Apple Pencil即將登場?
24 Apr 2024
適逢 Supreme 成立30年,品牌剛剛推出了一系列三本 30 週年紀念書籍,回顧一下從1994 年至2024 年間推出過的所有 T-shirt ,因此勾起不少 Supreme 迷的各種美好回憶。 不過對於我們香港人而言,Supreme 最經典的 T- ...
style
回顧 Supreme 過去 T-shirt 作品 :與港產片《喋血雙雄》聯乘 Tee 最經典!
23 Apr 2024