{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 04 Feb 2016

情人節,顧名思義就即係「情人」之間嘅節日呀,咁理論上禮物、驚喜呢家嘢亦都應該係情人之間互相準備呀係咪?但唔知由幾時開始,情人節就變咗男仔「供奉」女仔嘅節日,買禮物係我、諗行程係我、做手工王係我、連出錢都係我,而最後換黎嘅竟然只係一句「多謝你呀BB」,連抱抱都冇個?會唔會太過「男女平等」呀?各位女士你哋有冇少少唔好意思呢?

其實男人個腦真係好簡單,諗嘢好直接!所以只要你識得睇眉頭眼額,要知道佢想要咩禮物真係易過借火!以下就等文青教你點睇!咩話?你話邊有女人睇MenClub?傻豬黎嘅,你Share出去Tag埋佢咪有囉!


1. 平時睇咩書

圖片:謎米香港

男人唔同女人,好少會因為無聊而拎起本冇興趣嘅書黎揭。換言之佢睇得嘅書都係佢有興趣嘅!所以只要你留意下佢近排睇啲咩書,就可以知道佢近期嘅興趣係咩,然後投其所好買份禮物就冇得輸!OKOK,我都知今時今日大家會睇嘅只有一本書,而本書就係叫「面書」。但就算你開唔到佢個facebook黎睇,你應該都知佢本時Like開啲咩Post、Follow開啲咩Page嘅係咪?例如MenClub咁,佢有冇Like過「Hobby」入面嘅某個玩具、Figure Post?有冇Like過「Gourmet」入面嘅某樣料理?又有冇Like過Fashion入面嘅某套穿搭?咁你就知佢鍾意啲咩啦?

下?你話佢Like得最多嘅係Morning Girl?呃…咁呀…咁咪用條絲帶紮起自己送比佢囉!佢都鍾意嘅…應該。




2. 日常時間分配

圖片:Design Taxi

好多女人話,唔明點解男人成日花時間做埋啲無謂嘢。但其實對我哋黎講,你Gel甲染髮做Facial又何嘗唔無謂呢?講到尾都係觀點與角度問題啫。但你必須要承認嘅係,大家都只會將時間分配喺自己覺得重要嘅事上面。尤其當大家每日為咗「生存」就已經花費咗大半日時間,淨返嗰幾個鐘「生活時間」嘅分配就顯得更加重要。例如你男朋友每個星期點都要擠啲時間去同朋友踢波、睇波;咁你就可以考慮送波衫(小貼士,買多件比自己著);如果佢山長水遠都要飛去食澳牛(偷舉手),咁你就可以…同佢食澳牛;如果佢得返十五分鐘空閒時間都要上「這裏的成人電影」…咁你可能就要送返隻Rio全集啦……


3. 生活小動作

男人係一種唔太會開口講自己想要咩嘅動物,但唔講唔代表佢冇嘢想要,只係男人其實都係傲嬌,希望作為佢最親近嘅人嘅你可以睇穿佢嘅心。所以其實憑佢嘅生活小動作,你都可以推測出佢最需要嘅係咩。有時,佢需要嘅可能只係一個「泡泡」…就好似呢條片入面嘅Chantale咁,就好細心咁了解到佢男朋友(唔係由我飾演,真係唔係,唔好打頭)最需要嘅係咩!你諗下連佢剃鬚呢啲咁貼心嘅嘢你都知,佢仲唔冧到一陣陣?

睇完,係咪都好想要個泡泡呢?唔係Chantale嗰個呀!係呢個Panasonic LAMDASH超高速磁力驅動電鬚刨呀!佢除咗有獨立浮動三刀頭、可以自動感應鬍鬚密度而調節震動幅度嘅「偵感」刀頭震動系統,仲有個好特別嘅「泡沫」剃鬚Mode,可以將坊間買到嘅潔面乳打成泡沫當剃鬚膏用,一邊剃鬚一邊潔面,唔單止佢剃得乾爽,而且仲剃得乾淨,咁就唔怕同男朋友錫錫嘅時候會巉到你嘅幼嫩肌膚。而且仲可以一齊你抹下我、我抹返你咁!成件事幾咁Sweet先得架!咁你話係咪最好嘅情人節禮物呢!啱架啦!買啦!一於送畀男朋友啦!

噢又Btw,為免你哋再估估下,呢篇嘢其實又真係廣告黎!但我又有貼士又有片仲有Chantale,都算賣得有誠意啦下話?






雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024