{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 31 May 2016
記唔記得之前MenClub日本天氣女郎Myako著住清純水手服,同大家介紹東京晴空塔呢?其實去到晴空塔,除咗可以濕平同睇風景,仲有個「墨田水族館」畀你悠閒地欣賞海洋生物。如果你之前已經去過,唔好以為冇需要去第二次呀,因為墨田水族館」嚟緊7月1日至9月30日,會有個「お江戸の金魚ワンダーランド」(江戶的金魚仙境)活動,聽聞佈置古色古香甚有韻味,仲會展出多種特別金魚,值得一去架!


「お江戸の金魚ワンダーランド」展場全長100公尺,將設有31個大水槽,裡面放有23種唔同品種嘅金魚,加加埋埋有成1000條以上嘅金魚游嚟游去,絕對係名符其實嘅金魚仙境呀!


展場嘅水槽上方仲會掛有150個金魚燈籠同超過500個江戸風鈴,相信現場睇一定勁靚!鍾意嘅話,仲可以即場學埋點整金魚形狀嘅紙燈籠添!





除咗睇金魚之外,「お江戸の金魚ワンダーランド」仲有講座,同你講解關於金魚嘅小知識。


同時「墨田水族館」裡面嘅「企鵝Cafe」都會配合是次主題,調製出一系列金魚飲品,飲完仲可以將個魚缸杯帶走添呀~



另外仲有提子口味嘅金魚雪糕~(雖然唔知同金魚有咩關係……)


有興趣去睇嘅話,7月1日到9月30日記住去「お江戸の金魚ワンダーランド」走返轉呀!

Sourc︰http://nlab.itmedia.co.jp/nl/articles/1605/19/news077.html

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024