{ SKIP }

POSTED ON 26 Oct 2016

去旅行你最怕遇到咩嘢人?入到酒店最怕遇著咩房客?你問我我實答你土豪級強國人,你諗下連廁所板都偷,用埋浴缸養埋蟹,誇_張,不過老實講......香港人都唔係好好多......


前排網上旅行社Expedia就做左個調查,接觸了1,104位18歲以上嘅港人,訪問咗其中935位,發現呢世代嘅人揀酒店首選Wi-Fi、之後先到價錢同位置(sor我都係覺得週圍有便利店緊要D)。調查結果嘅後半,先先至係重點。



Expedia我最討厭房客排行榜(by受訪賓客╱圖:阿塗)


第十位:電梯開籠雀 23%

同陌生人一架Lift,正路你眼望我眼都會老尷,不幸碰著開籠雀,同你鬼死咁多口水,如果講嘢大聲,真心渡日如年。



第九位:戲水嘩鬼26%

去泳池名義上去游水,實際上係去「昅」女,或者幫女友影泳池相,我就想靜靜地抖下姐。不過遇著房客開pool party,又酒又女,最唔開心係無得去囉。



第八位:抱抱團團長29%

見到情侶當按摩浴池當做自己私家池,又摸又錫,老細~返客房先做啦,眼冤呀!



第七位:醉酒鬼39%

醉酒佬點會唔煩?當酒吧出現此類人種,定必破壞酒吧浪漫氣氛。


第六位:投訴達人 52%

排排下隊,前面一個投訴達人,將小事化大,大吵大鬧,煩到一個點。成日都有人講香港人投訴已經同新加坡人齊,得罪講句,一早超越左啦。


第五位:放任家長 54%

帶得自己仔女去旅行,作為家長有責任睇住自己小朋友,無論因為時差覺得攰而喊、發脾氣、同嘈。負責任呀,唔識教真係唔好生,要知道你點仔女,他日你都係咁受嫁。



第四位:鬧交房客 56%

好多人都話情侶去旅行係測試可否長久下去的機會。爭拗是常見事,不過將酒店變成戰場,就地開片,嘈到左鄰右里冇覺好瞓,小弟生平都遇過唔少!

第三位:噪音情侶58%

最不可思議的入選,其實夜媽媽聽到隔離房Pair情侶情話綿綿,都唔好騷擾姐.....同項選擇在日本、台灣、印度、新加坡及美國等地的同類調查中四強不入,甚至比「放任家長」還低,在台灣更是最能被接受的討厭行為,香港人~Come on!

第二位:喪爆鄰居 59%

酒店遇上隔壁房客搞派對,嘈到拆天!雖然去旅行是值得高興,但還請各位貴賓狂歡時多多體諒住在旁邊的房客…

第一位:走廊歌手68%

人在異地,自然無形象包袱,在酒店走廊高聲聊天甚至高歌其實唔罕見,調查發現有36%受訪者曾經因為走廊嘅「刺耳」噪音而被嘈醒,可能你估唔到走廊係咁應聲.....無心睡眠…希望各位旅客日後將心比己,將在走廊高歌的音量收細。


source:Expedia HK

雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024