{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 07 Dec 2016
依家我哋去旅行,好多人就會揀坐飛機去外國,而且為咗慳返啲錢,就算要坐頂哂膝嘅廉航都唔介意,其實講到尾都係因為香港冇嘢好玩啫!反觀日本人就一向鍾情國內旅遊,同時國內亦有好多嘢畀佢哋玩。你鍾意窮遊逼電車又得,坐火車富貴遊都得!例如非常著名嘅「黃昏列車」就係好例子啦!


「黃昏列車」由1989年開始行走大阪同北海道最大城市札幌,往返全程需要22個鐘,所以係一列臥鋪特急黎,亦係日本行車區間最長嘅一程車。不過去到2015年,因為車體老舊,「黃昏列車」就宣佈停運。西日本JR隨即就宣佈會將「黃昏列車」呢個牌頭轉型為豪華列車,改名做「黃昏列車瑞風號」!近日佢哋就開放預售票,同時公佈更多資訊,咁大家就黎睇下呢架被稱為「移動高級酒店」嘅列車有幾靚啦!


瑞風號將會行走京都、大阪再到下關,而且來回路線會分別經過山陰、山陽,如果根據官方提議,玩足全程要三日兩夜,途中會經過瀨戶內海、宍道湖、大山等等景點,所以風景係一定會靚,但更靚嘅可能喺架車本身。外殼用咗一種名為「瑞風綠」嘅顏色,以配合周遭嘅風景,再加上金色點綴,車頭設有觀景台,等你飽覽180度無敵靚景。

而十卡列車就有五卡係睡房,包括套房、雙人房同單人房,總共可以載到30人,套房仲有浴缸!頭尾兩卡係觀景車卡,等大家可以坐住黎欣賞山陰山陽嘅景色。整體裝潢就以二、三十年代風格為主,同其他日本特色列車一樣,物料都用上途徑路線嘅特產。


佔據一整卡嘅套房

雙人房

餐卡

休息卡


瑚風號要去到下年6月17日先起行,但如果要預定,就要喺1月31日之前以郵寄方式報名,二月下旬抽籤完成後畀錢,所以要報就要把握時間啦。
Twilight Express Mizukaze


由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024