{ SKIP }

POSTED ON 16 Nov 2017
臨近年尾,大家每個週末都應該於「粉紅炸彈」與「婚禮晚宴」之中渡過。沐浴於人家的幸福之中,再望望你身邊嘅愛人,係咪都想畀一個最獨特、最真摰嘅承諾佢?如果係咁你就要準備一隻有特別意義嘅求婚戒指啦!唔知點揀?我唔直接答你,我搵唐詩詠黎答你。
有人話人一生會遇到2900萬個人,而能夠同其中一個人相愛嘅機率只有0.000049%,所以話搵到另一半真係要好好珍惜,係好難得嘅緣分黎架!

為咗紀念呢份緣分,周生生推出Promessa with Birthstone 緣分誕生石戒指,有12款不同顏色嘅誕生石同象徵意義,將你同另一半嘅誕生石鑲嵌於戒指嘅兩邊,象徵你地嘅愛情相牽相守。好似五月出生唐詩詠咁,佢嘅誕生石係祖母綠,象徵著「愛情」。另外你仲可以揀鑽石大小同刻字。當你拎住隻戒指跪喺女朋友面前嘅時候佢一定濕哂呀,個眼眶!

係咪即刻想知你同佢嘅誕生石係咩?即上https://goo.gl/NL8YaA 睇下同預約登記訂製 Birthstone。
講開又講,年尾求婚都有好處架,第一臨近聖誕新年有節日氣氛,感覺浪漫啲;二黎日子又易記,第時可以連埋啲大時大節黎慶祝,慳返唔少心力精神金錢;第三而又最實在嘅係,被人「炸」到週身肉赤,實可以的起心肝求婚,過兩年賺返啲人情啦!
想知更多擁有認真態度的結婚故事,即上周生生 Facebook 專頁或到https://goo.gl/Jja1tf了解更多!

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024