文:MenClub 魏文青  
POSTED ON June 10, 2017 1:30 pm
如果你係一個得閒鍾意飲返兩杯嘅人,你屋企好有可能會收埋好多唔同款嘅酒樽,而其實你自己都唔知儲黎做咩,就係得個放字。但如果有咗呢一個酒塞狀嘅物體,你啲酒樽就有新意義啦!


呢個名為「Cork(水松木)」嘅物體其實係一個藍芽喇叭,由一間韓國公司於上年研發,後來就拎咗去Kickstarter成功集資,再後來就公開發售。功能上佢同市面上其他藍芽喇叭冇咩分別,都係連接電話播下歌咁,實際上就算唔插落個樽都一樣可以用,不過因為聲音主要向下而且非常有方向性,所以未必好好聲。真正嘅「magic」在於插咗落任何樽之後,聲音就會於樽內不停反射而達到擴音效果,除咗大聲啲之外仲可以增加低音,視乎你個樽大小形狀物料啲聲都會有唔同。

有外國用家試過就話加咗個樽之後比起同體積嘅其他藍芽黎得大聲,或者最適合去野餐時用。當然如果你屋企有好多樽都可買個返去玩下,39000韓圜,即係270港紙左右咋!
Leedeyeon