{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 30 Mar 2018

馬術對於香港人黎講可以話陌生得黎有啲熟悉,因為馬術呢項運動喺香港並唔普及,能夠玩嘅地方少之又少,而收費亦都唔算得上平,所以嚴格上黎講比人嘅感覺都係有錢人嘅玩意。而同時,由於香港曾經舉辦過奧運馬術比賽,所以感覺上好似同呢項運動好近。

而較早前,香港就舉行左《浪琴表香港馬術大師賽》,而香港亦有代表選手參加,其中賴楨敏Jacqueline就係其中一位,今次就等我地MenClub帶大家更多去認識呢位馬術運動員啦!
Jacqueline自小已經係一名運動健將,而幸運嘅佢10歲就有機會接觸馬術,並且一路接觸對馬嘅熱愛亦都一路增加。最終喺中學畢業後,Jacqueline就有機會用一年時間去將自己嘅興趣轉化成專業,並且成為如今香港嘅代表騎師。
問到佢覺得馬術最難困嘅地方係咩嘅時候,Jacqueline表示:「我認為馬術最難嘅地方係保持出色嘅心理狀態,因為我地比賽嘅時候總會輸多過贏,所以我地必須緊記自己當初點解開始玩呢項運動嘅原因,而我相信所有馬術騎師都真係鍾意同馬一齊運動的。」
可能你會問,究竟點先知隻馬當日嘅狀態係點呢?Jacqueline就話:「喺呢個水平嘅騎師會有一定嘅經驗,我地會花唔少時間去了解自己嘅馬匹,會知道究竟佢嘅狀態係好定係壞,要做啲咩去調整佢嘅狀態,需要做啲咩去強化或者放鬆。呢啲都係騎師從多年嘅經驗中所得出的,利用呢樣野我地就可以去判斷馬匹嘅狀態。」
作為體育項目入面唯一一個擁有動物參與嘅運動,馬術運動其實存在著唔少危險,其中馬匹嘅不確定性可以話係最難控制嘅一環,而Jacqueline就喺2011年嘅時候曾經受過一次非常嚴重嘅受傷,差少少佢就以後都行唔到路。
「2011年嘅時候,我曾經受過非常嚴重嘅傷,我從馬匹上墮下導致盆骨多處碎裂。」呢一跌,Jacqueline做左7個鐘手術,之後更訓左一年醫院,甚至差少少佢就下半身作廢。不過,由於對馬術嘅熱愛令Jacqueline並未有放棄。「墮馬後恐懼一定有,但我對馬術嘅熱情,再加上我想睇下自己可唔可以重拾受傷前嘅狀態,呢啲都蓋過左我嘅恐懼,而黎到今日我亦都再無任何恐懼。」
「其實每一個人喺生命入面都會遇到挑戰,唯一嘅方法就係繼續前進,我只係嘗試緊緊記住呢個諗法。」睇得出Jacqueline係一個非常堅強嘅女仔,能夠克服嚴重受傷再次坐上馬匹其實並唔容易,希望佢喺未來嘅比賽入面可以繼續為香港爭光,贏下更多錦標啦!

Editor:波特先生

Photos and Video:Ricky & Hong @ MenClub

不論你對ViuTV持有甚麼態度,你都不能否認它近年為香港娛樂圈捧出一群至少有話題性的年輕面孔。單論《全民造星》系列就為大家「貢獻」出Mirror、Error、P1X3L、Collar四隊組合,再加MC張天賦、Mansonvibes 張進翹、A ...
people
【MenClub People】鍾意,己經夠啦 - Johnny Hui 強尼
30 Sep 2022
第一次親眼「見到」洪嘉豪,是去年年尾在Jace (陳凱詠) 的演唱會上。雖然當晚他只是作為觀眾於台下睇Show,但每到Jace準備邀請嘉賓上台時,我旁邊就會有個不知名男觀眾,不停用洪嘉豪欠他錢沒還似的語氣大叫「洪嘉豪 ...
people
【MenClub People】一步一腳印 - Kaho Hung 洪嘉豪
04 Jul 2022