{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 27 Jun 2018

世界盃目前正進行得如火如荼,有熱門球隊打出應有表現,亦有球隊令人失望,面臨出局邊緣。人生亦都一樣,唔係樣樣野都可以盡如人意、一帆風順的,而作為著名足球評述員兼教練,已經74歲嘅Peter黃興桂可以話經歷左人生好多嘅起起跌跌,雖然佢講波球迷們有彈有讚,但係佢對足球嘅熱誠卻係絕無花假,甚至可以話將佢嘅人生全部奉獻晒比足球!

Peter擁有一位作為商人嘅父親,本來可以繼承家業嘅佢卻對從商沒有半點興趣,相反年輕時已經非常熱愛體育運動,並喺美國完成學位回流香港之後,就去做體育老師,並成功為學校組建一支實力強勁嘅足球隊。

而其後喺一次機會下,Peter獲得當時東方教練嘅賞識,邀請佢成為球隊嘅助理教練,其後更喺主教練離任下坐正成為球隊嘅正式教練。由於出任教練多年,Peter及後獲得電視台邀請出任世界盃評述員,最終正式開展其「講波佬」生涯。

「我講波可以話自從我開始無教波之後,已經全職講左起碼20多年,已經差不多四分一個世紀了。」

講起講波生涯,又點可以唔提Peter嘅金句呢?而最令Peter印象深刻嘅就係「以蔗渣價錢,踢出燒鵝嘅味道!」

「其實起由就是我本身年輕嘅時候,我爺爺是很節儉的人,他雖然負擔得起,但他都認為我地要去國貨公司,買用蔗渣纖維做嘅襪,價錢係5蚊10對,呢種襪甚至好過一些大百貨公司來佬及靚嘅綿質襪。同時喺我細個嘅時候,我地家中有一個習慣,就係邊個生日,我地五兄弟姊妹,媽媽都會買一隻燒鵝番黎,生日個一位就有燒鵝脾食。最後兩樣野唔知點解陰差陽錯就合埋一齊。有一日愛華頓嘅比賽入面,我覺得呢隊波打出嘅表現真係好超值,價錢好平嘅球員,踢出頂級神奇嘅技術,所以我就話:愛華頓,真係以蔗渣嘅價錢,打出燒鵝嘅味道!」

而唔好睇Peter好似咁多金句好風趣好開心咁,其實佢嘅人生曾經歷多位至親離開,其中包括父親、妻子、好友等,而現在佢嘅弟弟亦都患上癌症。不過Peter仍然以樂觀嘅態度面對,呢一點真係非常之唔容易。

「唔好想住壞嘅遭遇,呢啲都已經係過去的事,你要振作、你要諗下將來,我覺得人要向前望的。」

另外Peter亦都鼓勵年青人:「若然你唔係對工作有熱情,你唔願意去包容對方,唔願意勤力咁向你嘅目標行,又經常抱怨,做唔到或難做嘅野就搵個藉口的話,咁就好難取得成功了。」

雖然已經超過70歲,但係Peter仍然未諗住退休,大家除左仲可以繼續聽到佢講波之外,佢更重操故業重返母校聖約瑟書院,成為學校嘅足球隊總監,有志培育一班年輕球員。喺Peter嘅挑選下,唔少球員都獲得發揮嘅機會,就好似以下呢位中一學生Justin咁,成功引發出其足球嘅潛力,未來將有機會成為一名出色嘅足球員。

不論你對ViuTV持有甚麼態度,你都不能否認它近年為香港娛樂圈捧出一群至少有話題性的年輕面孔。單論《全民造星》系列就為大家「貢獻」出Mirror、Error、P1X3L、Collar四隊組合,再加MC張天賦、Mansonvibes 張進翹、A ...
people
【MenClub People】鍾意,己經夠啦 - Johnny Hui 強尼
30 Sep 2022
第一次親眼「見到」洪嘉豪,是去年年尾在Jace (陳凱詠) 的演唱會上。雖然當晚他只是作為觀眾於台下睇Show,但每到Jace準備邀請嘉賓上台時,我旁邊就會有個不知名男觀眾,不停用洪嘉豪欠他錢沒還似的語氣大叫「洪嘉豪 ...
people
【MenClub People】一步一腳印 - Kaho Hung 洪嘉豪
04 Jul 2022