{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 22 Aug 2018

2018年亞運會目前正喺印尼雅加達舉行,而香港隊今屆派出多人參賽,其中游泳隊則有多達15女17男嘅團隊參戰。作為當中嘅大師姐,「淳美人」歐鎧淳亦都有隨隊參賽,而佢則透露今屆相信係佢最後參加嘅一屆亞運了。

現年26歲嘅歐鎧淳,近年都係港游泳隊嘅生招牌,除左佢好游得之外,當然仲有佢出眾嘅外型,但係大家對佢有幾深認識呢?知唔知佢心入面有咩諗法?今次就等我地帶你去了解多少少呢位「飛魚」嘅內心世界。

問:描述一下你的長大的地方及分享這個地方讓你感到驕傲的原因

淳:我係土生土長嘅香港人,出生於小康之家。我覺得香港最令我引以為傲嘅就係打不死嘅精神,及好有幹勁嘅活力,尤其係當我去過外國讀書,就更加感受得到,亦都睇得出香港人嘅個一種堅毅不屈、努力不懈嘅精神。

問:大多數人都會改變自己去適應呢個世界,感覺你並唔會選擇順從,而係不斷努力比世界認識瞭解你嘅唔同,呢個可能意味住你需要比常人付出更多嘅心血及汗水。一路走來,係啲咩嘅信念喺度支撐緊你呢?

淳:有時候都會好容易迷茫,係咪應該順從呢個世界會比較舒服呢?但係,如果每一個人都係順從,都服從呢個世界嘅話,咁呢個世界就會變得好悶。就正因為有好多唔同嘅人,唔同嘅元素存在喺呢個世界上面,先會令到呢個世界咁多不同,及多姿多彩。我相信自己只係咁多種色彩中嘅其中之一,可能不同嘅係,我喺香港呢個環境可能會特別一點,但係咁樣先可以令到其他人睇到你,亦都更加有自己自身存在嘅價值。

問:達到你而家所取得嘅成績及水準需要付出難以想象嘅精力,係咩令所有嘅付出變得值得?

淳:我覺得喺香港做運動員,尤其係我們呢個年齡,已經游左十幾年嘅運動員,再向前行其實前面係點,真係無人會知道,會唔會突然之間身體再唔能夠承受,而所有一路以黎嘅努力亦都白費,無人知道。所以其實都只得一個信字,相信自己可以做得到,然後排除所有困難,保養好自己,食好啲、訓好啲、休息好啲、專心啲,玩嘅事情都要放下,基本上係盲目地去順從自己可以做到更好呢個不確定因素嘅目標,我覺得其實咁樣係unreasonable的。

問:對個啲仍然喺度為自己夢想努力奮鬥嘅年輕人,你有咩經驗可以分享比他們呢?

淳:我相信每一個要堅持自己嘅夢想,去做自己想做、喜歡做嘅事嘅人都係困難重重的,因為你已經選擇左行一條比別人更加難行嘅路。希望都可以堅持啦,因為的確要自己去努力爭取賺回來,而無人會喺旁邊,唔係有人可以比到你,係要你自己爭取。因為如果係別人比你的話,咁已經說明別人已經有,但係如果係你自己爭取去創造出來的,咁先係屬於自己的。

問:有無一件你幾乎每日都堅持做嘅事情(甚至只係一件小事),可能喺別人眼中會覺得不可思議,但係就令你嘅生活或職業帶黎巨大嘅影響?

淳:我由9歲開始游水,十幾年黎都望住個個池底,個條藍色嘅線、個啲粉藍色嘅階磚,不停咁游,個種忍耐沉悶嘅能力,相信喺好多人眼中都會覺得不可思議。

不論你對ViuTV持有甚麼態度,你都不能否認它近年為香港娛樂圈捧出一群至少有話題性的年輕面孔。單論《全民造星》系列就為大家「貢獻」出Mirror、Error、P1X3L、Collar四隊組合,再加MC張天賦、Mansonvibes 張進翹、A ...
people
【MenClub People】鍾意,己經夠啦 - Johnny Hui 強尼
30 Sep 2022
第一次親眼「見到」洪嘉豪,是去年年尾在Jace (陳凱詠) 的演唱會上。雖然當晚他只是作為觀眾於台下睇Show,但每到Jace準備邀請嘉賓上台時,我旁邊就會有個不知名男觀眾,不停用洪嘉豪欠他錢沒還似的語氣大叫「洪嘉豪 ...
people
【MenClub People】一步一腳印 - Kaho Hung 洪嘉豪
04 Jul 2022