{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 18 Jan 2018
在香港工作,除了講能力,就係講關係,要建立關係與脈絡,唯有擴闊生活圈子,多參加朋友的朋友聚會,才能廣結天下,話唔定當中會遇上貴人。只不過,貴人未必多,閒人可能遇到好多個,如果和新朋友吹水期間發覺對方唔岩傾,但對方又滔滔不絕想和你分享所有事,你又唔想直接叫對方收口咁尷尬,其實都有好多招數可用。
準備救兵
既然預知有機會出現這些場面,不如在跟新朋友交談前,先和舊朋友夾定時間與訊號,如果朋友見到你打眼色或手勢,就麻煩朋友扮有急事帶你走。
總結對話
把握對方回氣時,搵機會搶回說話主導權,就對方的話題來一個講完等如無講的總結,然後多謝對方的指教,好讓對方落台,跟住就講再見。
三人行
如果聚會中有飲品供應,可禮貌地說不如一路飲一路傾,主動提出去拿飲品,然後借機找多一位甚至幾位朋友一起來傾,三人或多人行自然會減少對方一輪嘴係咁講。
推介朋友
如果聚會沒有飲品供應也不緊要,直接讚美他見多識廣、見解獨到,並指有些朋友對他的話題很感興趣,然後將他介紹給其他人認識,讓他有機會向更多人發表偉論,而你就可以逃之夭夭。


扮電話入
老土得來又可行的辦法,就係扮有電話入,然後講聲唔好意思,就扮行埋一邊講電話,慢慢遠離對方視線。


扮內急
更為老土的做法,直接話想要去一去洗手間,然後就一去無回頭,不過這招其實都好出面,對方理應明白你想點。
開心見誠
呢個世界,只要有禮貌其實已經可以避免很多尷尬場面,所以直接跟對方說與他傾談獲益良多,但你也渴望認識更多朋友,因此需要暫別,最緊要說話時語氣要誠懇兼有禮,不要讓對方得覺你在講大話。


各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023