{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 19 Jan 2018
究竟呢個世界是否公平呢?只要在社會打滾番十個八個年頭,大家都會明白,這個世界是不公平的!因為有些人,總是先天條件比一般人好,不能改變,只能接受。面對這些不公平現象,我們隨了怨天怨地怨自己之外,也可以盡力彌補當中的差距,盡做啦!
幸福之家
生於大富大貴者不多,但生於美滿幸福家庭的則有很多,有父母愛鍚,兄弟姊妹相親相愛,遇上逆境都有家庭作護蔭,是最強後盾。
如果生長於單親家庭,父母早離異,又沒有兄弟姊妹,經常要一人面對困難的話,其實一樣可以從朋友及愛人身上找到愛,最重要是不要因為家庭問題而自暴自棄,拒絕與別人溝通,愛惜自己,就會有人愛。
天生麗質
無計,有些人天生係靚仔靚女,或者樣子特別順眼,去到邊都係焦點所在,機會都自然較多,就算能力差少少,美麗的外表都讓人唔介意忍讓一下。
但沒有天生靚樣也非世界末日,所謂人靠衣裝,只要平日保持儀容整潔,穿合適得體的衣服,女孩子化個淡妝,男仔梳個靚髮型,其實都醜極有限。
強大脈絡
細細個讀咩學校都是父母決定,識到咩同學又好講彩數,幸運地好同學將來長大後事業有成,建立到強大脈絡,身為朋友說不定也會受惠。
但成長階段識朋友是講心,況且同學將來的成就也無法估計,所以,在求學階段毋須急功近利,只管拿出真心交好友就行。不過,進入職場後,不要覺得帶上面具做人太假,應該把握每個工作機會結織同事、上司及客戶,多與別人溝通,慢慢建立人際關係,識得人多自有人庇佑。


生性樂觀
唔知點解,有些人總愛向好處想,遇上逆境也看到積極面,較有動力突破困局,容易找出解難方法,積極的思想,總是常常帶來好運。
想法樂觀很難學習,天性悲觀者真係冇咩辦法能夠迫自己向好處想,可做的是多找朋友傾訴,將悲傷情緒舒發出來,然後多做些令自己開心的事,靠外在因素減低悲觀感,找回動力去解決困難。
各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023