{ SKIP }
文:MenClub Patrick  圖:互聯網
POSTED ON 21 Oct 2014
每逢換季時間,又到了講數據的時候,IT界最打生打死的,始終都係Android VS iOS之戰。雖然根據市場研究機構Strategy Analytics的調查,近一年多以來,Android智能裝置(包括手機及平板等)的全球市佔率都高據80%以上,超大幅度拋離只有十幾%的iOS裝置,但原來在App下載方面,形勢並非如此一面倒。



根據App Annie應用程式市場報告的統計,即使今年第3季全球Google Play Store的App下載次數,比Apple App Store的下載次數多出60%,較2013年同期Play Store勝過App Store 25%的比率有很大幅的增長,但是實際營收數字卻剛好相反,App Store反而高過Play Store 60%。一句到尾,這現象的唯一解釋,就是Android App有極多用家大量下載,但多數只係免費或平價App,iOS App少人下載得多,但當中包括很多收費App,而且可能是定價比較貴的App。

再看看這年間Android App下載次數急升的原因,便更能印證到這一點,因為其中有不少升幅是來自巴西、印度、印尼等新興市場,相信這些國家的用家對付費買App的意欲仍然很低。在這些國家出App,看來仍只能靠廣告收入來支撐。







各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023