{ SKIP }

POSTED ON 24 May 2017


口罩嘅用途有好多,除咗防止病菌傳染,仲有防花粉、防霧霾、保持口腔濕潤、防狗仔隊,同埋拎嚟襯衫當造型一部份。而最常見用嚟襯衫嘅,都係不外乎喺韓仔身上經常出現嘅全黑色,之不過去到近期開始愈嚟愈多花款,例如印有迷彩嘅BAPE ABC CAMO®口罩,又或者國內設計師王志鈞(Zhijun Wang)用唔同波鞋例如YEEZY BOOST 350、AJ系列改裝而成嘅口罩等等。 








到近日,由Virgil Abloh主理嘅OFF-WHITE亦宣佈推出口罩系列,美其名係為咗換季容易過敏嘅人,可以用嘅防護裝備,但心照啦…唔係用嚟襯衫,又點會肯用港幣$529入手呢,而且個設計仲要有齊OFF-WHITE最招牌嘅迷彩、白色斜間同箭咀喎!



對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024