{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 29 May 2017
要數近兩年喺波鞋界最炙手可熱嘅鞋款,adidas嘅YEEZY BOOST同NMD,Reebok嘅Pump Supreme Engine,再加埋對Nike Air VaporMaxy肯定榜上有名,而其中因為同「話題王」Vetements合作嘅Reebok,其鞋款Pump Supreme Engine,更加係Reebok史上首對未曾出「平民版」就率先以聯名方式登場嘅波鞋款!





繼早前Reebok推出咗4色「平民版」Pump Supreme Engine後,近日終於再度推出全黑嘅「Triple Black」及全白「Triple White」配色,特別之處在於同之前嘅Vetements版分別只係鞋身冇咗Vetements Logo,絕對係Vetements x Reebok Pump Supreme Engine嘅「終極平民版」!



Reebok Pump Supreme Engine「Triple Black」
$1,299



Reebok Pump Supreme Engine「Triple White」
$1,299


Reebok Classic Store
香港銅鑼灣Fashion Walk加寧街1-3號地下B鋪

J-01
香港中環威靈頓街56-58號威靈大廈地鋪

適逢 Supreme 成立30年,品牌剛剛推出了一系列三本 30 週年紀念書籍,回顧一下從1994 年至2024 年間推出過的所有 T-shirt ,因此勾起不少 Supreme 迷的各種美好回憶。 不過對於我們香港人而言,Supreme 最經典的 T- ...
style
回顧 Supreme 過去 T-shirt 作品 :與港產片《喋血雙雄》聯乘 Tee 最經典!
23 Apr 2024
雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024