{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 29 May 2017
時裝牌子涉足傢俱市場,最早應該要數Hermès同Giorgio Armani嘅Armani/Casa呢一類Luxury牌子,不過近呢10年開始有埋H&M HOME、ZARA HOME同MUJI等等,甚至RAF SIMONS、Alexander Wang同FACETASM呢類Designer Label亦個別與唔同嘅傢俱品牌推出聯名單品,而最近就連Carhartt旗下嘅歐洲時尚支線Carhartt WIP同JOURNAL STANDARD推出聯名傢俱系列。





唔講真係唔知,原來JOURNAL STANDARD有條傢品支線叫JOURNAL STANDARD FURNITURE,而且今年已經係誕生10週年。早排JOURNAL STANDARD為慶祝Carhartt WIP成立20週推出咗個聯名服飾系列,今次就反客為主,為慶祝10週年邀請咗Carhartt WIP推出一系列別注傢品,並以招牌嘅「Carhartt啡」為主調,以及美製帆布製作出一系列如梳化、椅子甚至「入門級」嘅Cushion等等,並只限於JOURNAL STANDARD FURNITURE渋谷專門店有售,鍾意美式工業風家居擺設嘅人絕對不能錯過!





JOURNAL STANDARD FURNITURE
〒150-0001 東京都渋谷区神宮前6-19-13 1・B1F

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024