{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 25 Jul 2017
漫畫絕對係每個男人成長嘅回憶一部份,其中孕育咗大量著名漫畫嘅《週刊少年Jump(日語:週刊少年ジャンプ)》,最近為咗迎接創刊50週年而舉辦作品展覽,身在東京嘅我都想去潮聖一下。話題可能有啲拉遠咗,要介紹嘅《東京暴族(Tokyo Tribe)》雖然唔係《週刊少年Jump》連載過嘅漫畫,但佢對於一眾80後嚟講經典程度絕對唔差過少年Jump嘅漫畫,而且更係唔少人嘅潮流啟蒙!





點解又關潮流事?《東京暴族(Tokyo Tribe)》雖然以黑幫為故事背景,但漫畫入面講述大量嘅Hip-Hop同街頭文化,一眾主角嘅造型不但係當時嘅指標,當中嘅靈魂角色哈西姆(Hasheem)後來更同KAWS、:CHOCOOLATE等潮流單位合作推出聯名版搪膠公仔。到近日,《東京暴族》嘅原作者井上三太嘅IG就流出一張Hasheem背影,並加上一句「Brand New HASHEEM FIG Coming Soon!」字樣為搪膠公仔新作預告。睇嚟今年唔只日本街牌回歸,就連日本經典漫畫都會歸位,精彩!



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024