{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 15 Sep 2014

雖然一日要飲8杯水是常識,但唔少上班族男士拎住個扁扁嘅工事包,塞唔落水樽都甚是無奈。

「Kickstarter」發明網站就推出一款超薄水樽「Memobottle」,又平又扁十足部iPad,完全符合你工事包嘅形狀。






水樽以A4、A5為創意概念,將紙張大小轉換成容器,完全顛覆大眾對水樽嘅刻板印象,「Kickstarter」亦響應環保運動,設計出這款「Memobottle」環保水樽,不但可以重複使用,耐用程度都做出最大突破。


由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024