{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 19 Sep 2017
搵明星拍廣告、唱主題曲、做代言人,係兩大可樂牌子Coca-Cola同Pepsi,喺90、00年代嘅必備宣傳手法,兩者近年由鬥代言人變成鬥同牌子Crossover,其中百事可樂最近更展開一連串中國限定嘅聯名企劃,當中最重量級嘅合作單位,莫過於同曾任BALENCIAGA創作總監嘅Alexander Wang!





呢個跨界別嘅聯名,Alexander Wang為Pepsi無糖版可樂換上招牌式嘅黑白瓶身,驚喜程度絕對震撼13億人!當然,Pepsi被換上其他色調都唔係第一次,之前同Aape合作亦試下推出綠迷彩同紅白藍迷彩版可樂,之不過玩到全黑色調,就真係打破咗Pepsi創牌百多年嚟彩色定律!再加上瓶身並附上Alexander Wang品牌Logo標明今次限量版,時裝迷同可樂迷點可以唔儲。不過據悉呢款限量別Pepsi,只會喺中國百事官網中嘅「典藏活動」中兌換,並限量每天兌換1,000個,今鋪真係可能只有搵淘寶先搞得掂,Shit!

雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024