{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 22 Sep 2017
時裝界有為數不少嘅夫妻檔組合,例如Opening Ceremony、KENZO嘅Humberto Leon同Carol Lim、Vivienne Westwood與Andreas Kronthaler、COMME des GARÇONS嘅川久保玲同Adrian Joffe,呢啲「枕邊人」喺品牌中嘅位置可能係設計師、幕後軍師甚至總裁,但至少都會共同打理同一個牌子。但偏偏有時裝界「神鵰俠侶」之稱嘅阿部潤一(Junichi Abe)同阿部千登勢(Chitose Abe),卻各自擁有自己嘅牌子kolor同sacai,以良性競爭方法喺時裝界闖蕩。好似呢排sacai喺巴黎colette搞Pop-up又有一連串聯名企劃,作為丈夫嘅阿部潤一亦唔失威,皆因過幾日kolor亦會聯同東京潮流新地標GINZA SIX展開為期一個月嘅Pop-Up!





今次kolor x GINZA SIX Pop-up店,將會以kolor 2017秋冬系列以及adidas by kolor全新系列作主打,此外為隆重其事,kolor亦請嚟PORTER攜手創作一款別注版背囊。以黑色為主調嘅Rucksack,設計用上kolor簽名式嘅運動風撞色細節,拉鍊、搭帶或背帶上均注入黃、綠、橙、紫等Sharp色Details。是次Pop-up將會喺9月27日正式開業至10月24日,而kolor x PORTER別注Rucksack亦會在開業當天同步上架。





kolor x GINZA SIX Pop-up
〒104-0061 東京都中央区銀座6丁目10-1 3階
開催期間:2017.09.27- 2017.10.24


雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024