{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 22 Sep 2017
早喺今年5月份,LOUIS VUITTON曾遠赴日本滋賀縣甲賀市嘅私立美術館Miho Museum搞咗場Fashion Show,當時所展出嘅係同日本當代鬼才設計師兼《NHK紅白歌唱大賽》御用設計師山本寬齋(Kansai Yamamoto),攜手炮製嘅2018年Cruise系列。事隔4個月,呢一個充滿東瀛格調嘅系列,將會率先喺LV南青山店展開全球唯一嘅Pop-up!





照正常計,一般Cruise系列都會喺12月至1月呢段時間先面世,但為咗配合今次嘅期間Pop-up,LV方面亦精選咗某幾樣單品作「日本限定」兼搶先推出,佢哋分別係銀包、Coins Bag、鎖匙包以及Speedy 30等等(詳細單品List可按此),設計方面均以擁有LV色彩嘅達磨同特製芸妓Logo為賣點,售價由1萬8千Yen至64萬Yen不等,而Pop-up則會由9月29日至10月12日為期14天。





LOUIS VUITTON CRUISE 2018 COLLECTION POP-UP STORE
〒107-0062 東京都港区南青山 5-2-13
日期:2017年9月29日(金)~10月12日(木)
時間:11:00~20:00

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024