{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 27 Oct 2017
Hi-end x 街頭,係近年不敗嘅聯乘定律,無他,可以用超值嘅價錢買到Hi-end品牌先有嘅設計,自然個個都爭住想入手。好似yohji yamamoto嘅副線Y’s同美國帽牌New Era嘅合作,由最初只係一頂帽,到Backpack再到出埋有衫有褸嘅完整系列,就算季季款式冇乜大變動,都依舊咁有話題咁多人想入手。


嚟到2017秋冬季度,Y’s x New Era系列繼續以「yohji式」嘅黑調,設計出包括Coach Jacket、Backpack以及Trapper Hat和Beanie兩種帽款,標誌性嘅Y’s及New Era兩大Logo,簡約得嚟卻散發住陣陣禪意,系列將於10月28號率先喺日本New Era上架,絕對不能錯過!


在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024