{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:互聯網
POSTED ON 16 Jan 2015
呢排成日寒風細雨,個人凍到縮埋一舊,並非好大雨的話,就連對手都唔想拎出嚟擔摭,而最折充方法,就係著件Trench Coat係外面負責擋風擋雨,入面就著件羊毛衫天蠶衣打底保暖,加多件西裝褸,就已經夠晒暖。

提到Trench Coat,小記會特別留意褸身附有嘅腰帶,亦見大家有不同處理方法,有部份人會選擇係腰間前方打結,又或選擇係腰間後方打結,又或者乖乖地將腰帶套在腰間,呢幾種處理方法,在原則上無問題,但就見過唔少人打完個結出嚟,效果的確有點肉酸,從而令到Trench coat著出來之後的輪廓無咁好睇,但唔打緊,gentleman就係應該從失敗中不斷學習,做到最好!

今堂就專登搵條片返嚟,示範三種方法,學點樣處理Trench coat腰帶打結問題。

方法一︰
(建議由1:00開始觀看)
a.先將腰帶扣放置在中間位置,尋找最適當的帶孔扣好,前題是能夠令腰部望落去幼啲;

b.主持人示範穿入第一個洞後,腰帶仍然留有很長的空間,見再向後穿的情況依舊,亦不美觀,所以主持人並不建議繼續;

c.他建議,穿過腰帶扣後,將剩餘的部份向腰帶後方捲幾次,留有適當長度在前方就可以了。

方法二︰
(建議由2:10開始觀看
a.找好腰扣及腰帶尾部,移向褸身一旁;

b.將腰扣放在腰帶之上,然後打結;

c.將突出的腰帶尾部,向內捲多一圈,再拉實便完成;

方法三︰
(建議由3:20開始觀看
a.先抓住腰帶兩邊拉長至適合長度;

b.打一個最簡單的結;

c.穿上後,要檢查手能否輕鬆自如,郁動唔覺扯住、鈕扣剛好扣上及檢視褸身輪廓便完成。

影片來源︰i am alpha m.


作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024
Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024