{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:互聯網
POSTED ON 20 Mar 2015

女人怕自己身型走樣,更怕自己望落去比男友肥!

對唔少女人嚟講,咁樣簡直係惡夢,最衰係愈來愈多香港男人又高又瘦,有啲仲瘦到成條柴,就算實際體重比女友重,望落分分鐘好似fit過女友,搞到做女友嘅鬼咁大壓力,焗住勤力減肥。

雖然話兩個人一齊,唔係話淨睇外表。之不過,如果你遇到上述情況,又好care女朋友感受,又肉赤佢每日只敢食3個蘋果加清水的話,其實係有方法嘅。

就係從衣著入手,改善身型比例,以下5大守則,記得試吓喎!

守則1︰勿著加大碼衫扮「大隻」

好多瘦人都誤解:著大碼,甚至加大碼衫,可以遮蓋自己瘦削身型,望落肥啲,大隻啲。

其實呢個想法好錯,只會帶來反效果,成件事就好似小朋友偷著阿爸件衫,正一「細佬扮大人」,你話幾肉酸。建議著符合自己身型及比例嘅衣服,無謂「死撐」吖。

守則2︰Too loud勿近

想改善身型比例,最有效方法之一係著上印有不同圖案嘅服飾。

例如細格、幼間,製造「肥番啲」嘅錯覺;相反,大格紋或粗條子等過份「loud」嘅圖案,都是瘦人勿近的。

守則3︰同色Tone瘦上加瘦

全身著晒同一隻色,尤其是男人最愛嘅黑色,視覺上只會令你更加瘦。

缺乏顏色或圖案左拼右搭,無氈無扇,想變肥都幾難。所以,無論你為人幾低調,最起碼都要逼自己上半身與下半身穿著不同顏色的衫褲,即使是普通不過的黑撞灰都好!

守則4︰勿掂skinny jeans

話到明skinny,你硬係要著出去俾人知你幾瘦,真係無你辦法囉!尤其擁有一雙「香雞腳」的男士,著上skinny jeans只會顯得「下盤」更加單薄,路人甲乙丙遠睇仲以為你同女友係「好姊妹」shopping!

守則5︰圓領代替V領Tee

你又唔係女人,露出鎖骨與否其實真係無所謂,又唔會畀人睇蝕嘅!

所以,各位男士真係無須特登著件V領Tee,明show你嘅鎖骨。況且,你已瘦蜢蜢,露鎖骨只會增強你的骨感,辜勿論你想令人羨慕或妒忌,唔該換番件圓領衫,遮遮佢啦!拜託!


作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024
Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024