{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:MenClub
POSTED ON 06 Apr 2015
你我嘅童年回憶,唔少得有「白飯魚」存在,尤其是上體育堂就一定唔少得,猶記得上當年,如果對鞋擦得唔夠白,有少許唔乾淨就即時俾人體育老師罰企,超嚴厲……
唔意思,離題太遠,入番正題,其實係想為gentlemen介紹番Bensimon呢個被稱為「法國國民鞋子」嘅品牌,狀似本土出產嘅白飯魚,但用法就相當唔同,我哋就最多用嚟踢波或者著去地盤開工,法國人就用嚟襯衫,優雅兼有型地將佢著出街。


其實,Bensimon並非近期先現身香港,之前都係kapok, Catalog, Initial, ITHK, niko and..., solidayz等店舖見到其蹤影,但你話開設專門店,就係近期發生嘅事,品牌就正式宣布,今年5月將會係APM同「港粉」見面,同時以「Effortless Elegance」為主題概念殺入香港時尚圈,顧名思義,優雅可以是無拘束的。

Bensimon打正旗號sell休閒,賣的風格類似近年係香港好hit,幾乎一人有幾對的美國品牌Toms麻布底帆布鞋,但兩者不同之處,就係Bensimon用上膠底,但設計非常貼合腳底及柔軟,所用到的是有耐熱不變型本事的硫化橡膠。

眼見Toms專門店開完一間又一間,Bensimon見香港人原來咁buy呢類休閒假款,所以,諗到即時食住條水,係香港開設專門店。


Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024
適逢 Supreme 成立30年,品牌剛剛推出了一系列三本 30 週年紀念書籍,回顧一下從1994 年至2024 年間推出過的所有 T-shirt ,因此勾起不少 Supreme 迷的各種美好回憶。 不過對於我們香港人而言,Supreme 最經典的 T- ...
style
回顧 Supreme 過去 T-shirt 作品 :與港產片《喋血雙雄》聯乘 Tee 最經典!
23 Apr 2024