{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:MenClub
POSTED ON 07 Apr 2015
Andre Saraiva,這個名字無論在法國塗鴉界別,或是世界級藝術界別相信都無人不曉,它一手創作的塗鴉人物Mr.A,可以說是大名鼎鼎!

唔知係乜?Oh No!俾小小貼士你,個塗鴉人物嘅眼睛由圓圈叉組成,個身圓圓,手腳又幼又長多多動作,好鬼搞笑幽默,但又成日戴住頂紳士帽扮紳士,仲要成日「E」起棚牙引你笑,點呀,係唔係記憶返晒你呢!

呢位世界級大師,同各個界別都關係密切,巴黎潮店Colette搵佢搞展覽,時尚雜誌L’Officiel Hommes都成日搵佢做封面,佢2005年嚟香港時,André 都有係街巷塗鴉俾港人留念。

事隔一排,Andre Saraiva係香港又有新搞作,就係搵嚟來自同鄉Chevignon出聯名產品,整個系列產品包括有unisex tee、男裝恤衫及tote bag,分別都印有Mr.A的招牌XO樣,小小哋當係久別重逢嘅小禮物。小編最like白色恤衫,口袋有個Mr.A圖案,最啱怕件恤太dry,想有小小圖案點綴吓嘅男士。售價由$399至$799。

(前)

(後)





在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024