{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:MenClub
POSTED ON 22 Apr 2015
美國時裝品牌Thom Browne,近幾年快速上位,其標誌性設計,如灰色西裝、wing tip款皮鞋及綴上三間標記嘅眼鏡(眼鏡絕對係重災區,只要一推新貨就好快賣斷市),只要是Thom記出品,信眾們定必以狂風掃落葉姿態掃貨。

品牌成立初期,已經開始引入Thom Browne嘅本地時尚老大哥JOYCE,眼見品牌呢幾年人氣持續高企,無任何回落跡象,對於為品牌開設香港、甚至大中華地區首間專門店,只是遲與早嘅問題。

各位Thom Browne粉絲們,終於等到今日嘞,請大聲歡呼兼拍爛手掌,熱烈祝賀Thom Browne專門店正式在香港開張大吉,新店位置喺安蘭街街尾,正好與上星期剛開張嘅Rick Owens做鄰居,兩個人氣時裝品牌拍住上,將這條街的時尚香火燒得愈來愈盛。

彩色凹凸紋理圖案西裝褸 $24,500
橙藍色花紋圖案恤衫 $5,300
彩色凹凸紋理圖案三角骨褲 $17,000 

淺灰色框眼鏡 $4,700

衫身label、眼鏡上的三間條案、衫身剪裁,都是品牌嘅簽名式設計

Thom Browne新店設計風格,與Rick Owens所採用嘅工業風截然不同,室內裝潢因循品牌位於紐約總店嘅簡明路線,將店舖打造成一間近似五、六十年化嘅辦公室模樣。新店樓高三層,包括地下大門口,都被一組組白色百葉簾包圍住,連假嘅人形模特兒都唔擺一個,稍一唔留神都會行過龍,搵唔到入口。


店舖門面都用上百頁簾,想搵招牌名都幾難吓

要將整個空間打造成舊時辦公室格局,品牌就非常有誠意地,引入Paul McCobb、Edward Wormley及Pierre Jeanneret出品,三組品牌嘅傢俱風格,出晒名retro味濃烈,木製辦公檯、(扮破舊)藤椅、鏡面屏風等,配合白燈光管,整體氛圍,非一般時下零售店格局。

身為大中華區頭號專門店,亦都係亞洲區內第三間專門店(繼東京南青山及首爾),全場只賣男裝及配飾系列,貨品堪稱至齊全,尤其呢期最多人追捧嘅眼鏡系列,以及品牌簽名式灰色西裝早就歸位俾粉絲供奉,而今個春夏季主打嘅floral print及條子西裝,亦都已經列晒陣,襯好晒一套套任君選擇,相當有氣勢。

灰/白/粉紅花紋圖案西裝褸 $14,000
灰/白/粉紅花紋圖案西裝褲$11,000
紅藍色花紋蝴蝶圖案T裇 $3,800

紅/白/藍猄皮皮鞋 $8,300

紅/白/藍條紋外套 $13,600
藍色綴條紋恤衫$3,600
紅/白/藍橫紋圖案西褲$8,900
紅/白/藍猄皮皮鞋 $8,300

不過講到氣勢,點都唔及全場最貴、最奢華,價值29萬港元嘅鱷魚皮手袋,暫時全世界唯獨新店率先發售,實在係俾足面香港粉絲,同時間,由美國總公司空運幾套非賣品show pieces抵港,俾香港傳媒近距離接觸大師真跡,剪裁十足十大隻佬上身,利用布料展示肌肉紋理,雖然好玩唔好著,但呢種就係Thom Browne嘅致勝之道,天橋上設計繼續天馬行空draw attention,天橋下嘅設計就繼續玩modern classic。


黑色拼布無領外套
白色企領裇衫
黑色拼布長褲
黑色拼布軍帽

(以上全屬非賣品)

這個透明面具亦係show piece之一

紅/白/藍格紋拼有jumpsuit
紅/白/藍格紋軍帽
(以上全屬非賣品)

設計師用咗好多布料製造「脤卜卜」嘅肌肉效果

呢款價值29萬港元嘅鱷魚皮手袋,合乎Thom Browne嘅hi-end身份

Thom Browne
地址︰中環安蘭街18號地下1號舖


雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024