{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:互聯網
POSTED ON 24 Apr 2015

細時聽前輩講,要判斷一個男人有無承擔有無責任感,睇佢有無「膊頭」。

用科學角度分析,上述說法當然欠說服力。不過,從傳統價值觀而言,膊頭夠橫夠厚兼胸膛寬挺,自然俾到人充足安全感。不少女士都認為,識得揀可依靠的終身伴侶,一定揀呢類。

 講衣著時尚潮流,尤其是西裝,已不太歡迎強調「安全感」嘅設計,越厚越橫嘅膊頭位設計,只會令人聯想到七、八十年代的美國及香港時裝電視劇(例如可能要問世伯先知嘅《豪門恩怨》Dallas或)的男主角。

誇張啲講,當年的西裝膊位闊度足以容納男士銀包有餘,絕對畀到你無限嘅安全感,但該類old-fashion設計,已經out到不能再out,連令尊翁出席飲宴或隆重場合時都不願再著!

 目前西裝興邊類膊位設計?

大概有以下 3種︰

第1種︰The Lightly Padded Shoulder

現時用於商務場合的西裝,膊位都設有薄墊,用以撐起膊位,而布料挺直程度,也令剪裁更加fit身,直接提升穿著者的自信。職場上,想要形營專業氣氛或味道時,最好選擇有pad設計,造型上可予人認真及專業感覺。


設有薄墊,無咁「蝦」人著,適合膊位「唔夠可靠」或體型偏瘦人士,這將有助穿者修靚薄位。


 第2種︰The Unstructured Shoulder

可稱作Soft Shoulder。該款膊位設計只會用上薄墊,甚至完全不加墊。

由於薄墊近乎隱形,膊位線條會明顯傾斜,膊位與袖位接駁時,線條會明顯smooth。

該款膊位設計,少數出現於正統西裝褸之中,因為它予人感覺太過casual。亦由於膊位偏薄嘅關係,設計師會特別遷就用到薄身物料,盡量做到easy to wear及增加靈活性,假日時穿上就最適合不過。

不過,膊頭唔夠厚人,就要識得遮醜,否則有頗大機會被人嫌

第3種︰The Roped Shoulder

仲有,大家或較少留意,有一種西裝設計,近膊位的手袖位置,頭頂零零舍舍凸出嚟,再配合薄墊,望落似將膊位線條延長。該款設計特別多見於歐洲,尤其是意大利那不勒斯(Naples)地區,the roped shoulder已經屬於該地區專營訂造西裝服裁縫的象徵標誌,所以,又被稱作The Neapolitan shoulder。

 

膊位設計,影響整套西裝整體風格,亦代表formal程度,所以,gentlemen在購買西裝時,先要認清出席場合的性質、隆重程度先作最後決定。


在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024