{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:互聯網
POSTED ON 04 May 2015

你可以整容將自己變靚啲 ;

你可以搽生髮劑增髮;

你可以裝假肌肉變大隻,

不過,要改變一個人嘅高度,似乎無太大可能,唔通真喺要駁骨先掂?


咁又唔駛去到咁盡,只要好好利用衣著襯搭掩眼法,例如:

a.拉番好身型比例

b.千祈唔好諗住利用一啲大件飾物引人注意(咁會適得其反)

c.愈簡單襯搭,愈最適合身型較矮嘅男士


除此之外,一個男人有自信都好緊要,正所謂志氣比天高!以下7項「增高」貼士,記得袋穩:



1.宜襯搭單色


為咗突出你嘅身型線條,適宜選擇單色服飾,尤其是深色衫,可以掩藏身高上缺憾。

當然,不一定「著全黑」,只要盡量將全身顏色單一化,別將身型分成兩截就OK。


2.宜穿垂直線條圖案


「直間著瘦人,橫條著肥人」呢種著衫之道其實好片面。

需知道,人嘅視線,會自然追隨條紋方向,

所以當你著直條上身,愈能產生錯覺,將閣下身型拉長。


3.宜穿fit身剪裁


身型較矮嘅男士,要多著fit身剪裁衣物,一旦著上闊身剪裁衫褲(尤其大褸),只會令整個人更累贅,講得直啲,更加矮。

關鍵係:買褲時,褲腳唔好留太多吋,以免褶位太多,望落將雙腳變短。




4.認清自己身型比例


身型較矮,無須刻意緊跟身型較高者的比例要求,呢點好重要。

傳統上,穿西裝外套時,裇衫要外露半吋袖長,但對身型較矮者就無須跟隨,因為無必要有太多明顯層次。


5.細節集中上半身


一條鮮色領呔或袋巾,可將別人視線集中到自己上半身。但係,切記!切記!適可而止,

飾物一件起兩件止,以免造成雜亂無章。



6.褲要及腰

想自己有酷似長腳線條,可以揀選有較長褲管嘅長褲,將腰帶束上一點。

當然,最緊要自然及腰,意思是腰帶扣上時剛好束緊,

a.千祈唔好著到條褲好似「瀨屎褲」咁

b.千祈唔好有抽住「蛋蛋」嘅不雅感覺,

否則,只會縮短身型比例,陰功!畀咗錢仲要畀人笑。




7.過份「增高」得啖笑

「增高鞋」及「增高鞋墊」被不少男士視為無敵裝備,亦有唔少人著緊。不過,千祈唔好貪心,別在「增高鞋」之上再加「增高鞋墊」。唔好笑,朝早喺地鐵站或傍晚嘅蘭桂坊有好多呢類反面教材,遠望以為佢著咗高踭鞋。





在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024