{ SKIP }
文:MenClub Frey Lai  圖:互聯網
POSTED ON 04 May 2015
好記得上次抽唔到Jordan之後,曾經發過誓唔會再抽。不過嘴巴說不,身體卻很誠實,今日開始又有新Jordan抽,售價$2699,冇理由唔抽。將會喺5月9日先正式發售嘅AIR JORDAN 1 PINNACLE,由今日起至到5月6日就會喺網上搞pre order,形式同以往一樣。抽中就會喺5月8日收到email通知,可以喺5月9日至12日期間去到指定嘅鋪頭購買。

預購連結︰http://goo.gl/SH1GSq















在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024