{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:互聯網
POSTED ON 18 May 2015

Jason Markk呢個大名,只要你喺波鞋迷就一定會識,留意番,講緊嘅並唔喺唱歌嗰位男歌手Jason Mraz,雖然佢哋兩個都喺嚟自美國。

清潔劑 $149/236ml(芝加哥有售)

品牌成功之一,亦歸功佢簡潔兼modern嘅包裝

奉為「擦鞋聖水」嘅Jason Markk,身邊好多朋友都試過,大讚使用方便兼清潔度極高,一支清潔劑,一個毛刷,免卻死擦爛擦嘅過程,對鞋都已經可以八、九成新淨(當然視對鞋嘅污糟程度),亦曾經有朋友個朋友試過,一對白波鞋剛剛落地,點知即時中招,成滴鼓油落喺鞋頭上面,跟手就即時衝去買支Jason Markk幫手,整少少落對鞋度再擦一擦,即時搞掂!(呢個並唔喺城市傳聞,的確真人真事!)

品牌喺2007年2月創立,旗下最出名嘅清潔劑,聲稱採用椰子油和荷荷巴油等待天然成份提煉而成,當中有98.3%成份可以被分解,亦無任何有害化學物質,所用到嘅都喺溫和配方,唔似得細個時候用嘅清潔劑,成陣天拿水味!

除咗唔駛一路抹鞋,一路索天拿水味之外,一支已經幾乎通用任何材質及顏色嘅球鞋,皮、尼龍、帆布同最難搞嘅麂皮都可以搞得掂,難怪佢能夠熱賣全球啦!

以下片段由官網發佈,教教點樣正確使用呢支「擦鞋聖水」,跟足無死!





雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024