{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:互聯網
POSTED ON 20 May 2015

不得了,不得了,白鞋熱真喺不得了!各大運動品牌車輪轉推出白波鞋,呢股風潮睇嚟有排都唔會停!

前排,Nike、Adidas、Puma個個都好有默契,夾好時間表排住隊推出白鞋系列。呢期就終於輪到在時尚圈之中,經常受到潮人熱捧嘅New Balance出手。
不過,New Balance呢類老大哥,通常一出手就要見「血」,一次過推出三=個經典鞋款嘅白色版本,包括ML999、CM620及M1400,務求要你散盡錢財。

M1400


CM620

ML999

三組鞋款各自有其吸晴能力,ML999擁有最強避震技術Abzorb、CM620就sell鞋身超輕行步路都爽啲、M1400就喺品牌首次用上光滑皮革於鞋身之上,各有各引人之處。
日本方面,前兩個鞋款經已喺上星期五有得買,售價分別為16,800YEN(未連稅)及9,800YEN(未連稅),而M1400就要等到下個月中先有得買,售價27,000YEN(未連稅)。

點揀好?小編都頭痕緊!

圖片來源︰Fashion Press



作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024
Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024