{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:互聯網
POSTED ON 20 May 2015
香港最常用作演唱會或大型表演嘅場地,大概可容納人數如下;

香港大球場 約40,000人
紅磡體育館 約12,500
亞洲國際博覽館 約16,000人

加加埋埋,人數都唔夠十萬人,點似得全球最有影響力嘅藝術節Glasonbury(全寫︰Glastonbury Festival of Contemporary Performing Arts)咁虛冚,每次活動都可以吸引20萬人進場!

每年訂於六月底(今屆日子為24/6至28/6),為期五天嘅Glasonbury藝術節
(好多人會以為喺音樂節,但除咗有音樂會外,內裡亦會展開各頂藝術活動,當然,每次請嚟嘅歌手樂隊都好有份量)。

舉辦地點位於英格蘭西部Somerset省,某個平時不太有人前往嘅草地上舉行,但只要愈逼近音樂節舉行日期,來自五湖四海嘅音樂迷,就會拎住一袋二袋,自備帳篷(屆時一連五日都逗留在場地之內,所以要帶齊裝備糧食)出現於面積達500個標準足球場之中,情形幾似《哈利波特》入面寫到世甲魁地奇比賽。

雖然Glasonbury以搞音樂出名,但當中亦會有其他藝術表演,分有不同主題區域俾20萬人慢慢玩,例如講綠色環保Green Peace、自由享乐Stone Circle區域等等,合共有一百個舞台準備作唔同表現項目,唔止聽歌喪跳舞,內裡會有番啲藝術味道,唔似得大型演唱會咁單一化。

每次Glasonbury一開始賣飛,絕對有本事喺2小時之內就賣晒20萬張門票(售價為225英鎊),粉絲們好大原因喺為班音樂巨星而撲飛,過往就有U2、ColdPlay、Beyonce、Rolling Stones等勁人,今次暫時都有三個單位落實參與Glasonbury,包括Foo Fighters、Kanye West及The who。

今年門票一早賣晒,各位,明年請早啦!


在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024