{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:互聯網
POSTED ON 22 May 2015
要造型男,你估咁容易呀!

冬天就話可以披披搭搭,左襯右襯,一時西裝骨骨,一時書卷味才子,百變造型之下,全部要靠襯上唔同嘅衣飾,當然,十幾度嘅時候,著住件皮褸加頸巾扮型都無問題啫,但一到夏天,日日30度以上,成股熱力殺過嚟,乜嘢襯衫心情都被溶化晒啦!

咁點算?唔通各位Gentlemen每逢夏日就得放棄造型,只可以沉悶地日日以T恤波褲示人?聽落好鬼淒涼,明白普遍男士都怕熱,天生極易流汗,身不由己之下,令大家到夏日期間,就完全無選擇打扮嘅權利。其實情形又未必去到咁worst,有幾個衣著上嘅簡單襯搭手法,可以幫到大家唔駛日日與T恤波褲為伍,有返啲造型感;

1.怕熱又想著恤衫,捲袖兼解領頭扭咪得囉,
若果恤衫喺麻質物料就更加通爽。


2.三角骨短褲同波褲一樣咁舒服通爽,上身襯埋淺色短袖恤衫,爽晒!


3.必備太陽眼鏡,遮光之餘,加番啲星味俾自己


4.除咗白波鞋,涼鞋都喺夏日大熱,尤其是Teva更加氣候如虹。


5.戴紳士款草織帽,保持頭部通爽,又可以將冬天嘅紳士帽潮流繼續keep住。


在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024