{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:互聯網
POSTED ON 26 May 2015
黃雨……紅雨……黑雨!!!香港天文台發出首個黑雨警告!假期嘅時候,個天不斷落雨已經好影響放假心情,家陣假期後第一日返工,都仲要黑雨陪住返工,難怪個個都喺面書向天咆哮「落夠未!」

唉,不過天要落雨,難道你可以阻止咩?作為時裝達人嘅你,想下雨天keep住型,唯有靠以下4件「工具」幫手︰

1.雨傘

雨傘絕對喺雨天時嘅must-have工具,但在縮骨遮與長遮選擇之間,小編絕對建議大家選用後者,因為長遮可以幫你遮風擋雨之外,佢本身亦喺一件襟睇嘅accessory。
在選購長遮時,請特別留意遮柄及遮篷嘅圖案設計,兩者均有助襯衫之用。


2.Trench Coat

無論你喺潮人與否,Trench Coat喺大家嘅衣櫃內必留有一席位。屬於時尚經典,Trench Coat喺雨天時候更加發揮佢「冼」水嘅實際功用,以及萬能百搭嘅襯衫功用,返office工嘅你用嚟襯西裝絕對一流。


3.Parka風褸

Parka風褸同Trench Coat有異曲同功之妙,不過由於設計上多滲有軍氣氣息,外表睇落就會無咁formal,如果你所返嘅工作並唔無要求formal dressing嘅話,建議雨天時披番件parka,因為佢始終較薄身,著起時無咁焗身同輕身,連帽設計,落細雨都唔怕。


4.防水鞋
若果鞋底喺皮造嘅話,就唔適宜雨天穿著,建議下雨天,都喺著番對膠底鞋會比較好,例如水靴款或duck boot,可以「間」水而行之外,清潔仲好方便。始終,皮嘅嘢一濕水就好快say goodbye。



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024