{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:MenClub
POSTED ON 30 Jun 2015

呢股球鞋熱,真係幫助咗唔少之前備受遺忘,但其實又唔錯嘅球鞋品牌再次回歸,源自日本嘅Onitsuka Tiger就肯定係其中之一,而佢嗰款最經典嘅白底藍紅間Mexico 66,你肯定有印象,佢將再次歸位,湊吓呢場白波鞋旋風。


不過呢,Mexico 66由1966年面世之今,佢陣東洋味當然可以流芳百年,但都坐陣咗招牌位置咁耐,一路咁食老本都唔係辦法,於是品牌就趁住呢陣球鞋熱強勁,將Mexico 66再度翻新,變成Mexico 66 Paraty,鞋面設計會用到另一種日系美學手法,從手繪水彩金魚及壓製乾花卉得到靈感,好有種季節變奏嘅感覺,鞋款亦會變成無鞋帶及可踩踭設計,整體造型對比舊有經典造型嚟得搶眼。

各Mexico 66 Paraty鞋款 售$790


Mexico 66 Paraty嘅造型對於舊客仔,可能會被嫌棄變得太勁,but唔緊要,走復古慢跑鞋路線嘅Serrano都依然可以係佢哋杯茶,專登加推新色,黑白、黑黃配色,依然維持日本復古風,要經典有經典。品牌雙線發展,照舊吸客。

各Serrano鞋款 售$750




對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024