{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 03 Jul 2015
一個豐滿的翹臀可以話係性感的象徵。唔少身材纖瘦的女生,為咗營造曲線效果,除了會墊胸,仲會墊Pat Pat,令佢睇落更前凸後翹。


但今時今日,翹臀已經唔係女性的專利,就算係男士,一個靚的屁股,一樣可以吸引女生。你睇咁受歡迎的Minion,一樣有個翹Pat Pat。


坊間針對女士身材的產品有好多,又砵仔糕又美臀娃娃……想身形有幾正得幾正。不過男士們都唔使灰心,如果你想要個靚屁股,咁你等到喇,因為為Pat Pat裝假狗的內褲經已誕生!女性時尚雜誌《Cosmopolitan》仲專登搵咗一班男士,試穿呢款墊Pat內褲,到底著上身效果如何?男士們試完又有咩感想?



第一位男士表示︰穿上墊Pat內褲後,Pat Pat感覺年輕咗!


第二位男士都覺得,穿上墊Pat內褲後,屁股睇落確實豐滿好多。


不過第三位男士就唔太喜歡呢條內褲,佢覺得自己好似著咗尿布一樣。


第四位男士都對內褲感到滿意,覺得著上身翹臀效果唔錯。


第五位男士比較肥底,似乎著咗同冇著嘅分別唔太大喎......


最後呢位男士,睇佢著完之後係咁左睇右睇,一定覺得自信心返晒嚟啦!




作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024
Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024