{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:互聯網
POSTED ON 14 Jul 2015

一星期七日,日日都要諗著乜,絞盡腦汁諗吓每日可以有咩變化,就係唔想日日好似著住套制服咁返工,雖則返office工係著衫方面有好多限制,選擇亦唔多,但大家依然可以向顏色及配件方面埋手。

Mondy

每逢星期一,都要執到正開會見大老細,西裝恤衫打呔唔少得,唯有襯套淺色西裝撞啡色皮鞋,等成個人無咁死沉沉。

Tuesday

唔駛見客,入面襯件全白色T-shirt算數,但又想散發點成熟感覺,可以大膽嘗試下駝色孖襟,有點點復古味,下身就穩打穩紮襯黑色西褲及皮鞋就ok。

Wednesday

Tone-on-tone夠易襯之餘,著到全藍色返工,可話晒俾全世界知今日先星期三係幾咁blue,唔想撞得咁應,撞對chukka boot中和吓囉!

Thursday

套裝西裝上陣,兼且唔係傳統西裝料,內襯白色T恤,再襯對白波鞋,應該只有從事創作性行業嘅人先可敢著。

Friday

終於Happy Friday,上頭話可以著得casual啲,但一件西裝褸依然唔少得,亦最好選擇剪裁合身嘅衣服,fit身嘅百搭橫間裇衫及直腳牛仔褲就好襯。

Saturday

星期六你想點著都得啦,但夜晚約咗人飲嘢,最好著返型少少,西裝背心裇衫,搭對現時必備白波鞋同backpack,點晒!呀,仲有副超!

Sunday

休息日,著得舒服順眼最重要,選擇鬆身剪裁衣服,短袖衛衣,卡其色闊身直腳褲,波鞋,so relaxing……


在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024