{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:互聯網
POSTED ON 15 Jul 2015
美國潮牌Supreme,搞聯乘搞到風生水起,幾乎推出新系列就會有大批粉絲潮聖排隊等住進貢,名符其實係一個會生金蛋嘅牌子,嚟緊呢個星期,又推出新嘢嚟吸乾大家嘅銀包,就係又搵嚟老柏檔Nike合作推snekaers,選中一對外型比較沉實低調,名為"Great Tennis Shoe"嘅網球鞋Nike SB GTS,但該對鞋款係1993年首度登場時,迷倒嘅係一班板仔而非網球好手。

今年Nike SB GTS再度復出,同Supreme合作以聯乘姿態回歸,剛剛好食正現時潮興款式簡約嘅波鞋熱,系列內推出必搶嘅白色、黑色、紅色、黃色及牛仔布合共五種選擇,特別地會係鞋跟位置用到金線繡上「Supreme」一字。

歐美地區如紐約、洛杉磯、倫敦將會於聽日(16日)率先發售,亞洲區如日本,亦於本星期六(18日)公開發售,現時定價約90美金。





在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024