{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:互聯網
POSTED ON 20 Jul 2015

H&M真係好「疊水」,每次邀請合作嘅對象都肯定屬於巨星級別,好似Lady Gaga、Beyonce、Gisele Bundchen,個個名字響噹噹,無收番咁上下天文數字價錢,都咪駛旨意佢哋出動。嚟緊年底嘅聖誕節檔期,品牌又再次諗爆頭,煩惱邀請邊位巨星坐陣拍攝廣告大片,日前終於落實兼對外宣布,此人正是性格歌手Katy Perry!

Katy Perry不嬲都有啲合作關係,之前品牌嘅「Fashion against aids」活動,幫手做model影相之外,仲親力親為做飛到日本幫手宣傳,好鬼抵錫,同樣地,今次成為品牌聖誕女郎之後,就好識買口乖話H&m係促進佢識得建立自己個人風格嘅地方,咁多年就算家陣做咗超級巨星,個衣櫃依然有好多品牌嘅衫。咁識講嘢,唔搵你做主角都唔得啦!


在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024