{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 23 Jul 2015

想當年香港四大天王最輝煌的時期,Mean娜成日見到黎明著晒白衫白褲,真係好似一個識發光嘅白馬王子咁,令人倍增好感。



純潔嘅白色,一向予人乾淨清爽嘅感覺,歷久不衰,到今時今日,都係主導嘅顏色。特別係夏天呢啲咁熱嘅天氣,望到白色,個人都格外舒服。女孩子嘅潮流當中,都興緊白色衫褲,再玩大啲,直頭嚟個白色x白色嘅配搭。除非你係黎明啦,如果唔係,對男士而言,白色x白色似乎有點over,似登台演出。


不過,只要適當地喺打扮上,加入白色元素,成件事都會舒服好多,一齊睇吓可以點做個簡約嘅白馬王子啦!

白色T-shirt
簡單嘅白色T-shirt真係一年四季都啱著,無論打底定面著,都非常方便。而且近年興緊Vintage風,一件白色Tee再加小小飾品,已經夠晒型佬味道。



白色裇衫
萬用的白色裇衫喺正式或休閒場合都用得著,而且比起T-shirt更有時尚感,更可以利用摺袖等細節,營造出不同感覺。



白色短褲
如果平時鍾意花俏嘅上身衫,可以試吓將白色元素放落下半身。白色短褲一睇就畀人清爽感覺,加埋同上身單品撞色嘅效果,成個人更加Sharp!



白色長褲
雖然呢個Item比較難Handle,但其實白色長褲有延伸整體視覺嘅效果,著上去除咗令對腳睇落更長,對於較斯文的紳士造型都非常適合。



白色鞋
如果以上單品都覺得唔合心意,不如試下最簡單,由白鞋入手。白色嘅鞋可以話係百搭,無論咩
鞋型都無所謂,非常易襯。不過要注意清潔問題,如果白鞋著到好污糟,就會即時大減分。



雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024