{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 29 Jul 2015

邊個話去海灘一定要T Shirt短褲人字拖咁冇新意架,到時全世界都咁著,你點吸引囡囡先?唔好以為去海灘玩吓水,就可以著得求求其其冇人理,當全部人都著得普普通通,只要你加少少心思做啲配搭,啲囡囡仲唔望到實一實?

草帽 
輕便透氣嘅草帽啱晒夏天配襯,而且實用性高,既可以作為時尚配件,又可以遮擋太陽,而且戴帽畀人感覺更加陽光俏皮,女仔見到實滿有好感。



無袖背心 
比起Tank款式背心,無袖嘅Vest更加乒型入格。就算你對自己嘅身材冇自信,著咗上身,都有時尚味道,唔使怕醜,而且落水玩都一樣OK。



太陽眼鏡 
有遮陽功能又有型嘅太陽眼鏡,簡直係去海灘必備單品!大家可以試吓繽紛色彩嘅邊框,或者鏡面款式嘅太陽眼鏡,增添型格感覺。



褲款
無論係淨色定係印花都冇所謂,最緊要揀條兼具海灘褲同泳褲機能嘅短褲,咁就做造型都得,玩水都得,一褲多用。



鞋款
其實去沙灘唔一定要著人字拖,仲要顧慮可以著出街後嘅鞋,如果一對人字拖通街走,都幾唔好睇,所以要揀對輕便嘅鞋,出入海灘都著得。





在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024