{ SKIP }

POSTED ON 04 Aug 2015
潮流興扮文青(唔係魏文青),如果你都係其中一人,咁以下介紹你就要睇睇。成為文青的要素,不外乎簡單有氣質,紙、木、素色等等元素,作為文青一定要有。而家大熱嘅手挽袋,愈出愈多款,除了充滿韓味的幾何Pattern外,仲新推出文青最愛的紙材質,一齊睇睇!


唔好咁老土,覺得手挽袋一定係女人先用,其實好多潮男,都一樣會令手挽袋,揀得好的話,一定會喺造型上幫你大加分。

經特殊加工嘅紙質手挽袋,外表感覺同一般紙袋冇分別。



但一打打開裡面,就會見到其實都係一般手袋,所以耐用度方面並唔需要擔心


除咗紙袋嘅設計外,都有好似舊地圖一樣嘅手挽袋。


精緻程度真係幾可亂真。


另外亦有觀光客感十足嘅地鐵圖設計


甚至有文青感十足嘅報紙設計,拎上手,即刻增添幾分書香味。


談到 Carhartt WIP ,各位馬上想起的都一定是品牌旗下那條標誌性的 Double Knee 工裝褲,這條工裝褲不但耐用度高,而且極具質感和辨認度,而事隔多年, Double Knee 工裝褲,也漸漸從工地走向世界時裝舞台。 ...
style
從工地走向世界時裝舞台!Carhartt WIP Double Knee 工裝褲 就是新世代的 501?
15 Apr 2024
【金像獎】 第四十二屆香港電影金像獎頒獎典禮在昨晚盛大落幕,當中最具受注目的人物,就莫過於是劉嘉玲女士-她不僅在替丈夫梁朝偉在拿到最佳男主角獎項所發表的感言惹起了爭議,而且出席金像獎上戴上的「龍蝦頸鏈 ...
style
【金像獎】劉嘉玲在金像獎上穿戴的「龍蝦配飾」, 原來也是出自名師之手?
15 Apr 2024