{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 10 Aug 2015

講到揀底褲,男人揀女人底褲,可能仲熟手過揀自己嘅底褲。白色底褲最純情,絲質底褲最好摸,綁帶底褲最易剝,T-back底褲最性感……每個男人可能對女人底褲都有佢嘅一套,但講到揀男人底褲,就求求其其,著得就算,有啲甚至解釋唔到,點解自己要著三角底褲、Boxer又或者貼身四角底褲,問到原因,可能會答你,細個老媽子買畀我著,著慣咗,咪而家都著呢款囉!Come on James!大個仔,有主見啲,唔好人哋畀咩你就著咩。其實揀底褲都有一套學問,唔同底褲都有佢嘅功能,埋嚟學吓嘢,睇吓邊款真正啱你?

三角型內褲
三角型內褲適合腿部肌肉發達嘅人,著上去唔會覺得拘束,腿部可以得到最好嘅伸展。而生殖器官都可以得到完整保護。不過過胖嘅人以及下半身雄偉嘅人,就唔太適合著三角型內褲,佢哋著上後,可能會覺得有過於繃緊嘅束縛感,同埋夏天會覺得感覺太悶熱。



四角褲
一般四角褲都係採用布料縫製而成,所以有所謂嘅版型,而且多為4片、5片。理論上愈多裁片就愈,因為更符合身型,方便活動。而且四角褲喺透氣及通風方面,都係所有內褲款式中最好。不過如果面褲係貼身款式,就唔太適合著四角褲;另外由於四角褲無法固定生殖器官,有部分人會覺得冇安全感。



四角緊身褲
佢結合咗三角褲同四角褲嘅優點,但係就唔適合腿太粗嘅人著,因為佢哋會覺得畀褲腳嘅圍度所束住。但如果下半身雄偉嘅人,想保護好生殖器官,又唔想太有壓迫感覺,咁四角緊身褲就係好好嘅選擇,而且就算著貼身面裡,都唔會有內褲痕。




作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024
Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024