{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 11 Aug 2015

有啲人非常喜歡著西裝,畀人感覺好Gentlemen;有啲人唔鍾意著西裝都要著,冇計啦,返工需要嘛。無論你咩原因著西裝都好,面對熱辣辣嘅夏天,著西裝又熱又焗簡直係攞你命,究竟夏天點樣著西裝先會舒適又有型?學嘢啦細姪!

1.著淺色系西裝
夏天著西裝,可以先從顏色入手,選擇清爽嘅淺色系,除咗冇咁吸熱,視覺上都較為清涼。如果擔心粉藍、粉紅等粉嫩色系太女性化,可以選擇白色、淺灰、米色、淺卡其等較為涼爽又中性嘅顏色。如果係工作需要而著西裝,建議著淺灰色系西裝,唔單只視覺上睇落更輕盈,而且整體感覺都會較年輕。




2.揀輕薄質料
除咗顏色上可以選擇淺色系,西裝材質上都可以挑選亞麻或棉質等較為透氣休閒嘅西裝。雖然棉麻材質嘅西裝容易皺,但透氣性同吸汗性都比較好,非常適合喺夏季時穿著。另外,可以選擇半內襯或無內襯嘅款式,都可以大大降低夏日穿西裝時嘅悶熱感。




3.改搭短褲仔
有時天氣太熱,根本著唔到長褲,就可以換上各種休閒短褲。無論係活潑嘅撞色穿搭,定係時尚嘅同色搭配,都可以穿出夏日紳士味道!






在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024