{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 13 Aug 2015

近來網上成日都見到100年時裝潮流回顧,有日本呀、美國呀、英國呀、韓國等地,不過大多數都係講女士嘅時裝潮流,今次終於搵到條片回顧男士嘅服裝,究竟係邊種衫?夏天當然就是要睇泳裝吧?!一齊睇過!

1915
100年前嘅男性泳褲原來係連身架!成個大BB咁都幾得意丫XD



1925
雖然肉肉係露多咗,條褲短咗,泳衣又變咗無袖,但連身泳裝嘅都係畀人怪怪的感覺。



1935
Oh yes!!!終於要脫了!露出強壯的上半身吧!!



1945
呢個時候嘅泳褲開始有現代泳褲嘅模樣喇。


1955
泳褲好似有越來越短嘅趨勢添,唔錯唔錯。



1965
泳褲短係短,但點解係呢啲奇怪嘅圖案呢......?



1975
尼龍質料嘅泳褲開始流行。


1985
呢個時代嘅泳褲變得寬鬆、長度都冇之前咁短,就咁睇就好似一般短褲。


1995
夏威夷花花圖案開始流行,長度變成到達膝蓋嘅沙灘褲咁長。



2005
又回歸平實的淨色?


2015
終於到返2015年,似乎又有啲復古味道,想玩返短啲同色彩繽紛啲喎。






對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024