{ SKIP }
文:MenClub Cacarmen  圖:互聯網
POSTED ON 25 Jan 2016
天氣咁凍,呢幾日大家做啲乜,我就冇上山睇冰,亦都冇因為被阻去路而鬧差佬,反而喺屋企打開衣櫃睇吓咁凍有咩新襯法。諗緊著咩褸?怕一件唔夠暖,結果又係著番米芝蓮羽絨。其實,褸可以一次過打孖著,有層次又保暖,唯一要注意兩件褸個剪裁要有分別,即一件要fit 身,另一件要有啲oversized,如果唔係就當然著唔落啦。





西裝褸一般都較薄同slim cut,用嚟做內褸就最好不過,而bomber jacket膊頭、手袖位一般會有較多空間,著上面可撞出獨特style。


襯針織外套一樣冇問題,可試揀同色系嘅內、外褸款,俾人一種玩顏色上協調效果。



牛仔褸就最易襯兼夠大路,可夾到不同款色外套,淺色中褸及皮褸,通通順眼好看。


淨著絨面西裝褸又怕入風,入面加件牛仔褸,袖口可同步反起,比單著更新鮮。



雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024