{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 29 Jan 2016

型佬碧咸一向都係潮流指標,剪乜頭著乜衫都實有人跟風,不過估唔到今次全城人人都咁明張目膽跟到足,連狗仔都要抄碧咸Look!!!


講緊嘅係「萬人迷」碧咸同H&M合作嘅新廣告,今次廣告內容相當特別,唔著重介紹碧咸著嘅衫,反而要眾人用行動去證明,碧咸著嘅衫就係有品味,想追上潮流就要跟足碧咸咁著!


廣告一開頭就見碧咸著住件白色衫登場,點知行到邊,都見到個個同佢著同一件衫,連隻狗都係!






之後碧咸再換件黑色外套,一轉頭,全世界都跟住換,個個都係白色底衫加黑色外套!




咁都唔止!當碧咸當眾著上外套,個個都即刻做同一動作,即時跟實碧咸衣著,幾時除外套幾時著外套都唔放過,一個二個即刻著返件褸先!


去到最尾,終於見到咸爺沐浴更衣嘅香豔畫面,唔著衫,啲人冇得跟喇掛?


車!咪全城都唔好著囉!


一齊去片啦~


在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024