{ SKIP }
文:MenClub Cacarmen  
POSTED ON 05 Feb 2016
男士們比較少買首飾,覺得出街襯衫仲要戴鏈好麻煩,係嘅,但如果好似紐約首飾設計師Mr. Flawless,以Yeezy 350作靈感嘅波鞋吊墜又如何?手工精細兼只有兩隻手指頭咁大,都係覺得吊住隻波鞋喺心口有啲古怪?其實品牌其他首飾件件都好立體,成件art piece咁,三尖八角,比起一般皮帶、皮繩玩窩釘設計更特別,起碼少見啲先啦。





Concerse Chuck Taylor All star Hi, adidas Yeezy 350 Boost , Air Jordan 1 High



adidas Yeezy 350 Boost


Kings Cross $2,300


The Guardian $3,800


Crown of Thorns $2,800


Mr. Twisted Links $2,500


mrflawless.com


雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024