{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Mar 2016
女人成日話,著西裝嘅男人最有型,但佢哋冇講嘅係著西裝著得好睇嘅男人先至係有型!而要著西裝著得好睇,除咗要練到一身大衛像肌肉之外,其實就算你肥同矮都有得救!Business Insider就列出咗四款唔同身型男士們揀西裝嘅重點,大記要記實啦!


五短身材的男人

圖片:Business insider

亞洲男人身材普遍偏矮,所以著外國剪裁嘅西裝就好難好睇。所以首先要記住嘅就不妨揀短身剪裁嘅西裝(即係日本Cutting呢~),花紋要揀直紋而避免任何橫線--即係格仔都唔得。另外要令手腳睇起上黎比較修長,可以選擇褲管比較修身的西褲,以及袖較短、可以露出更多恤衫袖口嘅西裝褸。另外如果想顯得膊頭比較橫,就可以選擇比較闊的西裝領口。而唔戴皮帶、隱藏上下身之間嘅分界線,就可以令比例睇落更平均。




太長的男人

圖片:Business insider

係身長!雖然高係好事,但如果不停強調自己高,有陣時都幾嚇人。所以長人們應該儘量避免令自己睇落更突出。有人話人高就要著三粒鈕嘅西裝,但其實兩粒就已經好夠,三粒其實太Over(文青意見:亦有啲老土…),而且鈕扣嘅位置要偏低(即係個V開深啲),睇落個人嘅軀體就會冇咁長。為咗令自己唔好睇落似火柴人,就可以唔露咁多恤衫袖口,褲腳亦可以造長少少。而同矮人相反,戴皮帶可以視覺上修正長人們嘅超人比例,當然直紋亦係長人要避免嘅嘢啦!




月巴的人

圖片:Business insider

月巴的人嘅問題係身體向橫發展,解救方法就係…令自己睇落冇咁橫。所以可以令人睇落高咗嘅直紋再次生效,西裝嘅皮料亦應該儘量輕薄,以免個人更加厚重。腰帶亦會強調肚腩嘅存在,所以可以改用吊帶。而且千祈唔好用窄身領帶,因為放咗上你個廣闊胸襟之後根本就睇唔到,所以要揀返條粗身啲嘅。簡而言之就係要儘量合身,避免繼續增加體積。




太大隻嘅男人

圖片:Business insider

唔好以為一身肌著西裝就一定好睇喎!其實啲肌佬成日逼到個心口就黎爆咁都唔係正確嘅著法!既然心口夠闊,西裝領口就要選擇較小的款式。如果胸真係太大,西裝褸就應該另外買(大小,而非款式),而且要特別注意兩邊腰線。唔好因為要遷就個心口而令腰圍睇落比實際粗。簡單啲黎講呢,就即係去造西裝就最啱啦!


以上就係Busincess Insider嘅貼士,但文青都有留意到香港男士們著西裝時會疏忽嘅一點,就係扣鈕!其實當中係有準則架!如果西裝得一粒鈕就無時無刻都要扣;兩粒嘅話就只扣第一粒;三粒嘅話中間嗰粒一定扣,最上你自己揀,最下就一定唔扣。而且以上規則只適用於企起身嘅時候!一坐低就要除哂所有鈕架啦!

希望以上呢啲小貼士幫到大家啦!


對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024